Mikina s originálním potiskem upoutá pozornost možná ještě víc, než tričko, protože triček s potiskem je všude plno, zatímco reklamní mikiny Promotextilie jsou s potiskem většinou značkovým, tedy od značkového výrobce, kde se objevují ty zprofanované nápisy, jako je Brooklyn, NYC, Go Wild, Be Happy a tak podobně, ale jakmile zaregistrujete něco originálního, co charakterizuje pouze vás, lidé zbystří pozornost. Můžete pak tímto způsobem oslovit kde koho na ulici, v kempu, v parku nebo v obchodě.
Mikinu lze ale také volit účelově, vysloveně si ji brát tam, kde to má nějaký platný význam.
Mikina na vodácké výpravě – jedete na vodu a berete si s sebou na převlečení mikinu? Pak si na ni nechte vytisknout něco, co vás charakterizuje, ale ne žádné vodní symboly, spíše to, co vás baví, co se vám líbí a co obdivujete. Například se vám líbí kytice růží, vzrostlý dub, motýli nebo datlová palma, tak proč je nemít na mikině, když si tam mnoho lidí nechá natisknout odporné lebky nebo krvavé zombie.
Mikina u moře – dovolená u moře je báječná, přes den se opalujeme a koupeme a navečer již někdy bývá chladno a je třeba se tepleji obléknout. Mikina se pak hodí v hotelu u večeře a originální potisk tu může vaše spolubydlící inspirovat. Samozřejmě by to nemělo být v duchu nejapného humoru s pitím piva a sexuálními deviacemi, ale formou inteligentního humoru, například můžete lidem připomenout film „Sněženky a machři“ slavnými citáty: Francois de la Rochefoucauld – „Čeho se na nás dopustili druzí, s tím už se nějak vyrovnáme, ale horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami“. A některé citáty si můžete přeložit do angličtiny, mohou pak oslovit i kolemjdoucí na pláži.
Mikina na horách – na horách bývají většinou pohodoví lidé, potkáte je tu na krátkých výletech i na delších procházkách. A právě tam by se mohla mikina s potiskem uplatnit, tito lidé si rádi čtou moudrá slova a docela obyčejná mikina pak může přispět k přátelství a lepším mezilidským vztahům.