Výhody a nevýhody reklamních předmětů


Reklamní předměty mají spoustu výhod, ale jako všechno, i taky nějaké ty nevýhody. Přesto se reklamní předměty považují za jeden z nejefektivnějších způsobů marketingu. Tato metoda je oblíbená mezi firmami již dlouhá léta, a stále se těší velké oblíbenosti.

Výhody

Zvýšení povědomí o značce

Reklamní předměty, jako třeba propisky, klíčenky nebo reklamní textil udržují trvalou viditelnost značky. Když zákazníci tyto předměty používají, neustále tím přitahují pozornost k vaší značce. I drobný předmět může přitáhnout velkou pozornost, pokud se používá opakovaně.

marketingová strategie

Podpora prodeje

Reklamní předměty mohou být skvělým nástrojem pro podporu prodeje v rámci speciálních akcí, jako jsou veletrhy nebo akce, kde propagujete svoji firmu. Při nákupu produktu od vaší firmy můžete přidat k nákupu právě reklamní předmět, což může podpořit zájem zákazníků o nákup dalších výrobků od vaší firmy.

Pozitivní emoce

Reklamní předmět, aby byl efektivní, by měl být užitečný a také atraktivní. Tím ovlivní to, jak smýšlíme o značce, která ho poskytuje. Zákazníci daleko lépe hodnotí značku, kterou mají spojené s něčím užitečným, co navíc dostali zadarmo. Emoce, které to v nich vyvolá, mohou podpořit jejich loajalitu.

Nevýhody

Náklady

Výroba reklamních předmětů vyžaduje jisté náklady. Pokud chcete vyrobit opravdu kvalitní a atraktivní předmět, nebudou zrovna malé. Další náklady jsou pak spojené s jejich distribucí. Pokud se neobjeví očekávaný zájem, může být investice nevratná.

statistiky

Riziko nízké kvality

Při vytváření reklamních předmětů je důležité dbát na jejich kvalitu. Propagační předměty nízké kvality mohou poškodit jméno firmy a značky. Pokud zákazníci obdrží nekvalitní reklamní předmět, mohou na jeho základě odsoudit celou značku.

Krátkodobý efekt

Reklamní předměty mohou mít dlouhodobou viditelnost, ale efekt může být krátkodobý. Zákazník si nemusí vždy pamatovat, odkud předmět pochází, a postupem času může zájem o značku firmy klesnout.

Back To Top